Överraskning!



Blev lite av en överraskningsutflykt idag. Klädde barnen och åkte in till staden. Lillan hade ingen aning om vad vi skulle göra. Vi tog oss till stadsträdgården. Sambon jobbar ju i närheten, och jag fickk till det så att vi var där strax innan lunch. Skickade ett sms och bad honom ringa när han fick lunchrasten. Lillan fick svara.

" Hej pappa, kom till stadsträdgården. Överraskning! Vi ska äta glass!"

Tja, nästan i rätt ordning som jag viskat till henne. Men sambon kom, och intog först sin lunch och så gick vi och köpte glass! Man får passa på att träffas, speciellt dagar som denna! När vi kom hem så somnade hon, och jag tänkte mig ha gjort det... men A vaknade. Han somnade nyss i min famn men det är väl inte ens värt att lägga honom i sängen. Då vaknar väl lillan...



Kommentarer
Sandra n

Gud vilken fin bild :)

2012-05-25 @ 21:19:51
Lilli - Nybliven tvåbarnsmama!

Tack Sandra!

2012-05-25 @ 21:38:32
URL: http://curiousme.blogg.se.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0