Njuter av livet



Idag gjorde vi PKU test, allt var bra! Blodproverna får man svar om 7 - 10 dagar, och hör man ingenting så är allt okej. Övriga tester, koll på hjärtat, ben och leder har inte heller visat något mer än att vi har fått en frisk pojke! Hoppas resterande fortsätter lika bra! Han är inte heller det minsta gul och inte mycket plitor eller så. Känns så skönt, man oroar sig ju så under graviditeten - får man ett friskt barn?

Nu går jag mest och njuter av min lilla son, kan ha honom i famnen i timmar. Amningen går också bra, och mjölk finns i överflöd. Snusar honom  i nacken och kan inte låta bli dra fingrarna över den så mjuka huden. Han är äntligen här!



Kommentarer
Linn

Så vackert <3

Hur mår mamma j då? Är krämpormaborta? Rullstol? Tänker på er!! Kram

2012-05-03 @ 21:27:16
Anna Johansson

Åååh va mysigt de låter !! :D Jag är så avundsjuk :) Stort grattis igen.

SV: Haha ja, de var allt ja :) Synd att jag inte såg er. Var som sagt, väldigt upptagen med att inte spilla det sista på min glass :)

2012-05-03 @ 21:30:08
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/
Anonym

Stort grattis och hoppas att ni alla mår bra <3 kram susanne

2012-05-04 @ 17:56:40
Johanna

Oh så härligt! Det är skönt att inse att allt är bra och att barnet är friskt. :-)

2012-05-04 @ 19:22:21
URL: http://passionforpoison.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0