Saker en förälder måste räkna med...

Lillan skulle sova ännu en natt hos svärfarmor. Vi var där förut och "hälsade på" och tog en fika... Men så ringde det i telefonen vid 21.30:

"Hej. Jag vill komma hem"

Bara sådär. Så det var bara att sätta på sig skorna och knalla dit. Väl hemma så var det rätt in i badrummet och borsta tänderna. Just i detta nu läser hennes far ena godnattsagan. Hon valde en evighetslång Bamse givetvis. Jag som var på väg att gå och lägga mig tidigt... Inte alls den avslutning på kvällen som jag tänkt mig med andra ord.



Kommentarer
Johanna

Det är mycket man får räkna med som småbarnsförälder. Allt blir inte som man tänkt.. ;-)

2012-05-12 @ 09:16:02
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Lilli - Nybliven tvåbarnsmama!

SVAR Johanna: Eller hur!

2012-05-12 @ 22:04:02
URL: http://curiousme.blogg.se.


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0