Smile!



Lillgrabben har fyrat av leende efter leende både igår och idag! Tittat mig rätt i ögonen och log som svar. De sägs ju att småbarn inte ler om det inte är för att det händer något i blöjan, men där hände det ingenting! Dock var de inte lätt att hinna med kameran. Detta var väl bästa som jag fick, precis när leendet håller på att gå ned, men som inte var suddig. Men mjölk och allt, han är väl lycklig då vi just avslutat amningen...

Pratat på har han också gjort under dagarna med, mitt lilla charmtroll! Nu ska vi strax in till staden och skriva på papper om att hans far faktiskt är hans far.




Kommentarer
Anna Johansson

Åh bebismys :) Kan vi inte ses någon dag, så kan dom stora barnen leka ? Jag är så bebissjuk !! :P

2012-05-24 @ 20:37:22
URL: http://annaelisabethjohansson.blogg.se/
Sofie - Mamma till William

Åh tack ! :)

hoppas att allt är bra med er !? :)

2012-05-24 @ 21:57:00
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0