En annorlunda torsdag!

 
Blev lite sent igår, med tar ikapp lite idag... Jag hämtade Lillan på dagis och möttes av det här... Hon ville inte alls gå hem... Mutade med att vi skulle gå hem till Linn med sin lilla bebis. Då kom hon fram. Illa att jag måste muta?! Måste jag besöka Linn varje dag framöver eller kommer nyhetens behag att försvinna? Hur som haver blev det ett par timmar där, varav Lillan somnade på soffan typ direkt så så mycket bebistid fick hon...
 
Sen promenerade vi bort till svärfarmor där de bägge barnen stannade kvar. Jag gick hem för att göra mig i ordning för min underbara sambo hade nämligen bjudit ut mig!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0