En liten beställning från Kamda

 
 
 
La in en beställning hos Kamda (tidigare tvspelsweb.se) igår kväll, så hoppas jag kanske får hem det imorgon... Så har jag lite nya leksaker till helgen när vi ska hälsa på hos Tomten... Skulle behöva lämna in min kamera egentligen, då den för något år sedan fick en smäll när en vän sparkade ut den på golvet och sedan dess har den svårt att fokusera... Men det skulle ta sådan tid på Nikon om jag skickade in den, och vill inte riskera att inte få tillbaka den innan dopet. Har dragit ut på det, skulle skickat in den innan Lillen föddes men väntade ifall han nu skulle komma för tidigt.. Men jag är inte så förtjust i tanken att skicka kameran med posten, så det är väl huvudorsaken. Har försökt hitta någonstans att lämna in den här i Karlstad men inte hittat något, tyvärr-
 
Är mycket nära att köpa en helt ny, men det känns ändå rätt onödigt då min kamera faktiskt fungerar om man vet hur den fungerar. Men lite trist och låna ut den och bara få en massa suddiga foton... Försöker hitta någon som kan fota på dopet, så kan jag kanske kan släppa tankarna på det. Men, nu med beställningen förbättrar det oddsen liten. Och det är ju rätt svårt att fota i kyrkan för övrigt på grund av ljuset... Men vi får se om min beställning kan göra något, sen blev det kanske någon grej mer, men när jag ändå höll på att beställa kunde jag ju lika gärna ta allt på en gång: Ett nytt objektivlock - då jag tappat bort mitt, och denna har en snodd så jag kanske slipper förlägga den igen...  En pop - upp blixt diffusor, just för att blixten nog måste användas i kyrkan. Och så reflexskärm 7 i 1  (det som jag egentligen "bara" skulle ha... ) för att hjälpa till med ljuset... En liten fjärrutlösare så jag kan ta egna bilder på mig och barnen tillsammans...
 
Hade gärna klickat hem ett stativ men de bra är ju så dyra och ärligt talat så får man prioritera lite innan jul... Måste hejda mig lite... Grämer mig över att jag inte köpte ett på Expertrean när de la ned, då det blev man dumsnål trots att det var 50 % på 3000 kronor... Men man kanske kan stapla upp ett gäng biblar kanske? Glömde köpa med minneskort med det finns ju lite överallt så det gör ju inte så mycket. Oh, jag kan knappt vänta på posten imorgon. Kommer hänga i trappuppgången och öppna åt brevbäraren? Kanske? Annars måste jag ju vänta till nästa vecka, och jag vill ju öva öva öva... Nu nu nu...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0