Överraskning på kvällen!

 
 
 
Dagen blev ju inte alls vad den skulle, då min lilla sjuksköterska som kommit med ljuva löften tidigare denna morgon dumpade mig halvvägs hem då hon hellre ville gå till svärfarmor... Tack för den liksom. Så jag och Liten gick snopet hem igen. Smärtan i magen har fortsatt så jag bävar för i natt, ska nog ta och hitta alvedon så jag orkar med morgondagen också. Liten ska få sin andra spruta, så vi får hoppas på att han tar det lika bra som förra gången och inte får någon feber...
 
Fick för en stund sedan ett sms om att jag skulle komma ut med hunden för att få en present. Nybakade laktosfria bullar! Så ja kunde ju inte bara gå och göra mig i ordning för natten heller, det var ju tvunget att provsmakas. Goda var de! Jag brukar ge bort hembakat själv till vänner men det är är väl typ första gången jag fått någonting tillbaka... Tack Linn! Kan jag inte sova denna natt så får jag väl gå upp och tröstäta...
 
 
 
 


Kommentarer
Linn

Klart du ska ha något tillbaka. Du anar inte vad glad du gjorde mig sist!

Svar: Tack :) Vad bra, det var liksom det som var tanken...
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-10-10 @ 00:24:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0