Dags att börja tänka oftare...

 
Många bloggare lägger upp bilder på sig själva lite titt som tätt... Måste ju erkänna att jag sällan står framför kameran, som ni vet, då jag är den som står bakom den. Men, hur kul är det att minnas tillbaka på? Både för min egen och framförallt för barnens skull... En miljon bilder på dem under uppväxten, ett gäng på pappamen var är mamma? "Jag kommer ju aldrig vara yngre än idag" tänker jag ibland också. Och när jag tänker så brukar jag se till att hamna på bild, hur mycket jag än känner mig fånigt obekväm... Men skärpning på det. Här är en bild.
 
Och här är en utmaning till er som är som jag, icke-linslusar, att posta en bild på er själva! Kör ett slag - under - bältet argument - gör det för barnens skull... Man vet aldrig vad som kan hända, Gud förbjude... Hojta till är ni är klara...
 
 
 


Kommentarer
Linn

Som jag skrev på dv, tur att mamma tar kort ibland;-)

2012-09-21 @ 20:12:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0