Lite av lockelserna från Karlstads torg!

 
 
Spännande baklava i olika former och smaker...
 
 
Vi gick ett varv runt torget för att se vad som fanns, men av någon anlednings så gick vi hem efter karusellåken... Mycket mycket dumt!
 

 

Italienska godbitar. Chocolate chocolate chocolate... Vad jag ångrar att jag inget köpte!

 
 
Fudge i alla dess färger och smaker från Storbritannien.
 
 
Massor utav tvålar! Hade jag tillåtit mig själv att dofta någonting nu så hade ett flertal följt med hem och tagit plats i badrumshyllan...
 
 
Lite annorlunda drömfångare. Jag gillade verkligenden vita. Drömmer så himla mycket nu, det pratas ju om att man drömmer mycket som gravid men här är det tvärt om. Kanske för att jag sov i genomsnitt 2 timmar per natt de sista månaderna så jag inte hann drömma... Lillan såg inte ens den rosa (?). Varför köpte jag inte den till henne för? Kanske får åka dit imorgon igen?
 
 
 
 


Kommentarer
Nathalié - Äntligen Gravid <3

sv tack för tipset! det har du nog rätt i. särskilt under vintern så bör det ju slita en hel del på tyget under

Svar: Lugnt. Det är något utan en djungel i bebisvärlden... Andra tips är: STORA hjul - lättare framkomlighet speciellt när det kommer till is och snö. Om ni planerar syskon om några år och vill undvika en tvilling/syskonvagn hitta en barnvagn tillräckligt rejäl för att klra en ståplatta. De är näligen GULD värda
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-09-16 @ 21:52:23
URL: http://yarp.blogg.se
Nathalié - Äntligen Gravid <3

sv det ska jag också fundera på! Det finns verkligen HUUUR mycket som helst att välja på! Det är ju nästan omöjligt att veta så därför är personliga erfarenheter toppen :)

2012-09-17 @ 14:44:21
URL: http://yarp.blogg.se
Jannie

vilket härligt ställe!
Hade ju aldrig tackat nej till de där italienska godbitarna inte!

Svar: fattar inte att jag kunde glömma bort dem. och om du läste senaste inlägget försökte jag lägga beslag på ett gäng men då hade de ju försvunnit... grämer mig än!
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-09-18 @ 07:19:12
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
jessica

Såg väldigt trevligt ut, och väldigt mycket gott fanns det :)

Svar: Ja, ångrar så att jag inte köpte!
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-09-22 @ 21:26:50
URL: http://yiskha.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0