Rastlöshet på kvällstid


Jag är en kvällsmänniska... Mitt huvud vaknar när klockan är runt 19, och jag vill göra massor på en gång. Ut och springa, baka, äta eller andra pysselprojekt... Min bästa tid att komma igång måste visst vara runt 22.30. Numer kan jag ju skylla på att barnen sover då... Kokade karameller någon gång, bakade bagels en annan. Igår så började jag mitt stora projekt med att måla om vår stora malmbyrå i ek... Tre lådor fick det bli, för jag vågade inte dra ut de andra då Liten höll på att vakna flera gånger.
 
Igår blev det först en omgång målartvätt och två omgångar med färg. Gjorde nyss klart det tredje som nu står på balkongen och torkar. Senare kommer min mor och då tänkte jag faktiskt bära ut de andra tre samt två mindre hyllor som hört till ett skrivbord så kan Lillan få vara ute i det underbara kanon vädret!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Då är vi två, jag blir också så där rastlös på kvällen och det är oftast då som det brukar hända saker här hemma :-)

2012-09-03 @ 19:18:38
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0