Små välkomstgåvor!

 
 
 
 

Idag så trodde jag nästan att all min mänskliga kontakt med vänner skulle bestå utav vinkningen till Anna som var på väg ifrån dagis samtidigt som jag på väg till det denna morgon. Men sedan under dagen bestämdes det att jag skulle möta upp en vän när jag skulle hämta Lillan, då Lillan ännu inte sett den lilla bebisen som vännen nu äntligen fått! Vi hade köpt presenter som Lillan hjälpt till med inslagningen med som den lilla skulle få. Två dregglisar som kunde vändas på så att man hade fyra alternativ med olika färger och mönster. Inget att använda än, men kläder hade de redan och det är ju lite svårt att hitta på leksaker när man inte vet vad som finns. Och med tanke på att vi är inne i niagara - fallen - stadiet med Liten nu så kändes det som en bra och välbehövlig present framöver. Tydligen var modern en riktig dregglare som bebis, så det kanske går i arv?

 

Lerhjärtat gjorde jag igår, så det var inte helt torrt så jag lät bli att måla det, trodde inte vi skulle ses riktigt så snart. Det får nyblivna modern eller fadern göra om de vill ha något annat än vitt. Haft idén ett tag nu, och som sagt så föll den kreativa andan på igår, att istället för att skriva på ett kort eller på paketen kan göra något lite mer personligt... Dumt nog har jag tappat bort de tunna sidenbanden,som jag hade i min vision från början. Men men, för att vara nybörjare blev jag nöjd ändå. Övning ger färdighet. Får köpa hem lite mer sidenband. Jag drar mig för att leta i pysselhyllan...

 

 

 

 

 
 
 
 


Kommentarer
Linn

Väldigt fint o väldigt uppskattat <3
Haha ja vem vet, det kanske går i arv!

Svar: Vad bra :)
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-09-25 @ 18:33:07
Malin

Vad duktig du är.. och pysslig! :-)
Sånt skulle jag aldrig ha tålamod med!

Svar: Tack :)
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-09-26 @ 23:27:46
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0