Tivoli på stora torget!

 
 
Kalaset gick kalas! Många ungar och många mammor. Liten fick pröva gåstol , som han gillade och när han får en egen lär älska! Får åka till någon affär någon dag och köpa en... är kalaset var slut gick vi de få metrarna hem, gick en sväng med hunden i solen och gjorde sedan ett försök till att vila... Men det var ju bara att glömma. Karlen i huset var faktiskt, hör och förundras, faktiskt i Karlstad på något derby så han var åkte strax innan kalaset och kom hem en liten stund efter att det var slut...
 
Då hämtade han oss här hemma så åkte vi in till stan, där det skulle vara "stort tivoli" på torget. Stort och stort vet jag inte, kändes som det gamla vanliga... För Lillan var det väl 2 som hon ville åka utav 3 som hon kunde... Men något som var kul var att det fanns lite olika stånd med mat och andra godsaker som gick att köpa som var ovanliga. Kommer dela upp detta i två inlägg...
 
 
 
Karusellåk 1
 
 
Jag lär mig efter gårdagens miss, ALLTID ha olika choklad hemma...
 
 
 
Nähä? Är det sant? Tack för ni hjälper till att räknar åt oss... Fanns ju viss risk till förvirring... Låt mig göra en vild gissning - 3 spel för 30 :-?
 
 
 
Denna ville jag åka. Den ena fick inte och andra ville inte...
 
 
 
Karusellåk 2...
 
 
 
"-Körkort, tack" Befallde jag när hon körde förbi. "Hehehe" flinade hon och körde vidare.
 
 

Lillan försöke övertala oss till att köpa en peruk. Jag var ärligt talat ytterst nära att göra henne till viljes. Halloween nästa liksom!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Malin

Jag ser att Ludvig åkte i precis samma bil :-P

Svar: Såg det :)
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2012-09-16 @ 19:45:11
URL: http://mammamaliin.blogg.se/a


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0