Världen ifrån en bebis perspektiv!

 

Tänk att vara bebis... Allt är nytt... Allt är intressant...
 
När jag stolt som en tupp utbrister högt "Titta, vad duktigt lillebror sitter" och Lillan tittar på mig med sin "är-  du - totalt - dum - i - huvudet" blick och svarar "titta, jag kan sitta heeelt själv, jag..." och förväntar sig då rakt ingen applåd för det. Det är så man vet att barn blivit stora, då de liksom vuxna tar saker för givet...
 
Här fastnar Liten mitt i rullningen över på mage när han fick syn på något. Så här låg han en stund, jollrade lite samtidigt och försökte greppa kuddarna och täcket. Men sen kom han på sig, eller tröttnade, eller en blandning av båda och rullade över på mage och såg än en gång allt med nytt perspektiv.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0