På hemmaplan...

Då är vi på hemmaplan efter en minisemester. Har över 1400 bilder att gå igenom efter helgen... Och då har jag även i omgångar suttit och raderat "dåliga bilder"... Jag drar mig lite för att sätta in minneskortet i datorn. Ikväll kanske. Funkar inte när barnen är vakna... Själv är jag trött och mosig efter helgens äventyr, men barnen... Är pigga... Tyvärr! Kunde de inte ha anständigheten att vara lite slöa åtminstone? 
 
Sambon har möte direkt efter jobbet så han kommer hem senare ikväll så det är bara jag och barnen idag... Jippi... Var egentligen sagt att jag och sambons ena faster skulle åkt upp till festlokalen idag och planera, inventera och mäta bord... Men hon blev akutinkallad på sitt jobb så vi får ta det imorgon. Inte jätte förlust egentligen då min energinivå inte är så hög - men jag hade varit barnfri. Visst, jag älskar mina barn oerhört men ibland behöver man älska lite på avstånd. Har varit ganska intensivt en period, och att ständigt ha ögonen i nacken är liksom lite... Påfrestande...
 
Jag behöver semester från semestern...


Kommentarer
Johanna Fåglund - Fotograf & Makeup-artist

Sv: Tack så mycket! :))

2013-04-17 @ 17:37:38
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0