Godmorgon

 
 
 
En skarpare variant får ni se om någon dag eller två...  
 
 
Jösses, vad knakig jag är efter gårdagens fotografering! Och myggbiten... Jag hoppas redigeringen nästa vecka visar att det var värt det... Men det är det väl. Allt för konsten... Har jag hört. Denna dagen bjuder på trädgårdsarbete, trädgårdsarbete och ... Mer trädgårdsarbete. Kroppen skriker efter att springa iväg och gömma sig under täcket. Men har man lovat så har man.
 
Ikväll ska jag ha en till fotografering, om vädret tillåter. Vad det är för sort får vara en hemlis så länge, men jag är spänd! Föresten så ska ett headerbyte komma upp i dagarna, denna har hängt med ett tag och jag har ju inte direkt mörka lockar längre... Vad tror ni om det?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0