Livstecken samt några ledord

I'm alive... Flänger runt i mitten av Sverige bara. Västerås, Eskilstuna och Arboga för att vara lite mer precis. Hu, vad bilder jag har att gå igenom när vi kommer hem igen... Ska försöka dela upp det och vis lite här... Men när jag har tid... När det nu blir... Har knappt tänkt på blogg eller jobb alls. Måste erkänna att jag satt med några vattkoppsbilder förut, men har tre olika fotograferingars bilder att beta av till veckan. Dubbelkolla och kolla en gång till... Kan ha svarat på något mejl, men annars har jag bara... "Varit"... Barnen har haft jätte roligt med gudmor och hennes sambo. De har en aningens mer ork än vad vi föräldrar har...
 
Några korta ledord för denna semester är: Vänner, tigrar, röd panda, dinosaurier, myrslokar, krokodiler, lös tand, karuseller, sockervadd, jätte basketboll, cykla på egen cykel, kräftor, medeltiden, rida häst, kanderade mandlar, tornerhästar, eldslukare, armborst, choklad, lekparker, signerad barnbok, rekvisita shopping, kärlekspizza, filmmys...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0