Nyföddfotografering

 
 
 
 
 
 
Titta vad jag fått äran att få fotografera! En liten ny underbar människa, endast 6 dagar gammal! Det hade regnat hela dagen, så ute kunde vi inte vara. Ljuset var sådär, men räddades upp hyfsat med ett stort fönster. Något som jag inte tänkt jätte mycket på var storasyskonet. Min utrustning var högintressant, och när den väl var undersökt så var det uppmärksamhet som 1 ½ åringen ville ha. Så det drog väl ut lite på tiden, och ville gärna vara med "sin bebis", men några fina blev det ändå. Bjuder på en något oskarp bild här, hade ingen i stil med tidigare fotograferingar, då jag vill att kunden ska få gå igenom alla bilder före de publiceras.
 
Men, vad tycker ni? Färg eller svartvitt?
 
 
 
 


Kommentarer
Malin Aurora

Åh<3

2013-08-09 @ 21:45:00
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Tessan

Svartvitt :-)

2013-08-10 @ 00:13:43
saga

svartvit! helt klart :-)

2013-08-10 @ 08:19:50
mamma

Gullgull! Färg tycker jag.

2013-08-10 @ 09:56:56
loo

Svart vitt :)!

2013-08-11 @ 14:39:15
Maria i Säffle ;)

Svartvit!!! Älskar headern! Den e fabolus! Collaget var också topp, bara magbilden som kanske skulle ha haft en annan redigering. Lite skarp om du förstår vad jag menar?? Vi får ses snart!!!! Kram kram kram

Svar: Tänkte ta en annan, på ett barn, men ville ha med en från gravidfotograferingen trots att den inte passade in.... Tack så mycket!
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-08-11 @ 18:58:18
Musqot

ååå vad mysigt! Jag älskar svartvita bilder så jag röstar på den svartvita!

2013-08-20 @ 23:21:51
URL: http://www.musqotdesign.se
Musqot

ååå vad mysigt! Jag älskar svartvita bilder så jag röstar på den svartvita!

Svar: jag älskar också svartvita :)
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-08-20 @ 23:22:15
URL: http://www.musqotdesign.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0