Paying for it!

 
Japp, det känns som bara den idag i mitt "mittparti"... Ibland hatar jag att ha rätt... Och det där med att att sitta i sadel är ju gigantisk skillnad från at sitta på en stol. Och jag har ju liksom inte ens suttit på en cykelsadel på jag vet inte hur länge? På hästryggen "sitter man bara inte".  Nåväl. Ett träningspass var det iallafall... Känns nog bättre - om ett par dagar?
 
Jag tänker dock inte göra något mer avancerat än att baka lite, gå ut sväng med ungarna och kanske dammsuga idag. Det sistnämnda får ske när sambon kommer hem. Liten tycker inte om dammsugaren och ser ut såhär när jag drar igång den:
 
 
 
 
En mycket olycklig bebis kröp så långt bort han bara kunde, in under bordet i köket när vardagsrummet dammsögs... Så det är väl bäst att vänta tills en annan famn kommer hem så han kan krypa in i den istället...
 
 
 


Kommentarer
basebollivet.blogg.se

Men söte! Låter som du har en bra plan för dagen btw.

Svar: Haha ja, sött men lite hemskt att han blir så upprörd :s
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-02-18 @ 13:53:13
URL: http://basebollivet.blogg.se/
basebollivet.blogg.se

Jo det är klart. Det är ju lagom kul att fastna =/

2013-02-18 @ 18:21:00
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Sofie - Mamma till William och gravid med nummer 2

sv: men åh taack, så mycket bra tips :D

Och jaaa, dom ikea handdukarna gick åt som smör i solsken med W, kommer jag ju på nu när du skriver de, såna måste jag aabsolut handla hem, hihi ! :D

Svar: Har ju hyfsad koll på det, men märkte att jag glömt en hel del från "första tiden"
Glöm för gus skull inte kameran, med ett tömt minneskort och laddat batteri! Jag köpte ett mineskort till och hade konstant i kameravöskan. Trist om den skulle sitta kvar i datorn eller så
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-02-18 @ 20:43:59
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Linda

Min lilla är motsatsen och hoppar upp PÅ dammsugaren. Men det gör ju inte dammsugningen lättare för det ;)

Svar: Skulle nog hellre föredra det. Är den inte igång så är han kaxig och undersöker och klättrar. Men han gillar inte höga ljud: nysningar, hosta, hicka etc, hans syster var likadan - typ kom en motorcykel i närheten elelr bara isnpelat ljud så hatade hon det!
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-02-18 @ 20:57:12
URL: http://lindasfagravarld.se
ERIKA ENROTH

Men lille skrutten då! Så var vår son också i början, nu ska han dock gå med o dammsuga hela tiden. phew! ;)

oki, trevlig. har själv haft egna hästar i månag år :) SÅ mysigt å jag saknar det så enormt mycket!

Svar: Är den avstängd så är det okej. Då drar han själv runt på den. Klättrar på den. Sitter han med på höften och övervakar när den är igång så är den "okej"...
Lilli Nyfiken - småbarnsmama!

2013-02-19 @ 06:53:15
URL: http://erikaenroth.com/
Linda

Ja, då förstår jag att det är jobbigt :(

2013-02-19 @ 09:01:58
URL: http://lindasfagravarld.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0