Familj, Vänner & Förberedelser

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Godkväll! Dagarna springer verkligen iväg. Hela kvällen igår och typ hela dagen har spenderats tillsammans med en av mina bästa vänner. Annas trio pojkar är på semester hos släktingar 8 timmar härifrån, men hon själv måste jobba. Så idag har mina barn agerat surrogatbarn... Hon kom med dessert och jag bjöd på mat. Dock åt vi den i fel ordning... Hon gjorde i vanlig ordning en massa hyss med barnen. Dottern fick hon att hålla en hemlighet - de smög iväg till affären och nödprovianterade snask. En Cola med sonens namn och en chokladkaka till mig - okej, jag blev blidkad. Klättra upp på bordet, sitta i dockvagnen, göra alla soffkuddarna till ett fort och halvt gunga upp till månen är en annan sak... (Mer choklad behövs Anna!)
 
Nu under kvällen håller jag på att packa för imorgon. Har skaffat mig en egen ursnygg väska nu, så maken får ha sin ifred numera. Har en gravidfotografering under morgonen. Ska faktiskt ha med en assistent, så det blir skönt att kunna använda reflexskärmarna på ett annat sätt nu. Har visat henne både utrustning och bilder och pratat igenom det jag är ute efter. Fick en sen kollagebild ifrån den blivande mamman nu under kvällen. Jag har bett om att de jag fotar ska titta lite efter inspirationsbilder - så vi båda vet vissa förväntningar. Dock var varenda bild studiobilder så jag vet inte riktigt hur jag ska få till just det imorgon... Men men. Det är morgondagens problem...
 
Sitter nu och läser ut mina egna utvärderingar från tidigare sessioner, för att minnas om det skulle vara något speciellt som bör tänkas på. Hittills är jag med i matchen...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0