Färgsprakande fotopromenad

 
 
 
 
Här i Karlstad är himlen helt grå. Inte regn, men tjockt ljusgrå moln. Så under morgonpromenaden med hunden blev det lite fotografering. Blommor är något som verkligen gör mig jätteglad, allt från doft, färg och skönhet. När himlen är såhär, ger det ett jämt ljus och färgerna kommer fram bättre, så försöker komma ut då. Glömde kameran hemma faktisk, och kom en bit innan jag vände för att hämta den. Dock hade jag gärna varit ute längre, men hade en arg son i vagnen, som inte alls var road av att inte få gunga... Kanske går ut sen. Ensam.... Hur som helst, här är ett gäng i blandad kompott - olika färg och former: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
mamma

Kaprifolen är MYCKET BRA!!!!
Den doften kommer fram i det dova gråa ljuset och kompositionen.GILLA!

2013-07-08 @ 10:43:32
Hanna

Mycket fina bilder! du är jätteduktig, tycker jag i alla fall :)

Svar: tack :)
Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

2013-11-14 @ 22:49:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0