Flykten från gnällhuset

 
 
 
Denna bild tog jag när jag flydde fältet från minipipen. H e r r e g u d !  Sonen håller på att få hörntänderna, vad det ser ut som, och det är illtjut för typ... A l l t ... Skyllde på att vi tvunget var i brådskande behov att köpa socker, så jag tog med mig dottern och gick till dyr Ica. Maken som kommit hem från jobbet någon timme innan fick laga maten med den lilla tjurige herren. Där fick han för Englandsmatchen igår. Säsongsuppehåll, pyttsan...
 
Har haft ovanligt mycket trafik här idag, så hej på er! Tveka inte att lämna ett spår. Ni som undrar efter bilder från barnfotograferingarna får vänta. Jag funderar fortfarande på företagsnamn, och när det är klart kan jag göra en vattenstämpel. Och när den är klar kommer bilderna publiceras...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0