Inte min dag

Håller på att bli tokig. Det har tagit mig 2 ½ TIMME att skriva ihop ETT personligt brev + CV till ETT jobb. Och då hade jag ändå grunden klar! Det har krånglat, datorn låst sig och behövts starta om, mejlen slutar fungera, funkar inte med bilder etc etc. Vet inte vad som händer, skulle lägga in en order häromdagen på fotoutrustning och då slutade banken att fungera. Flera sådana grejer nu!
 
Fick starta makens dator och skicka bitar till den för att klippa och klistra i den. Och när jag ska skicka in den via extern så fungerar det inte! Gah! Har inte kollat på en enda bild från igår, och det är en timme kvar innan hämtning på dagis. BÅDA ungarna var små citroner vid upprepade tillfällen under morgonen, så jag bävar för hur denna dag kommer bli... Ska jag säga att jag har huvudvärk också?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0