När söta bebisar blir... Större...

 
 
 
Det är inte en. Inte två. Utan det verkar vara hela jävla fyra stycken nya tänder på g. De tidigare släta ytan bredvid de redan befintliga tänderna är värsta berg dal banan i svullet tandköttsform, och det lyser vitt under. De övre, huggtänderna, ser ut att spricka när som helst. Närsomhelst får gärna komma nu! Helst igår. Och så en liten sommarförkylning på det. Herregud, det är pip, skrik, gnäll och sura miner. Jag kommer låta likadant närsomhelst. Jag blir snart galen. Kastar gaffeln, med flit, SKRIIIII.... Kan inte klättra över stolen, SKRIIIII... Kan inte trycka in huvudet i ett mellanrum på en decimeter, SKRIIIII... Kan inte köra flygplansbilen på den tjocka mattan, SKRIIIII...
 
Jag flyttade mattan, så han kunde får större yta att köra på. Men då blev det inte intressant längre. Fantastiskt, verkligen. Har ett erbjudande till oroliga tonårsföräldrar som inte vill bli mor och farföräldrar i förtid:
 
Liten extrem gaphals uthyres OBS öronproppar ingår ej!
 
Bättre p piller finns nog inte just nu... Varning: Ni kanske aldrig får barnbarn, så tänk en extra gång. Eller skitsamma, tänk inte alls. Bara gör. Hjälp mig... Jag önskar mig industrihörlurar, de som stänger ute allt ljud. Helst med radio...
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0