Överraskning, photoshop & nya möjligheter

 
 
 
Jag har värvat maken till mitt än så länge "låtsasföretag". Låtsasanställt. Med noll i lön men med privata förmåner. Hur många chefer serverar kladdkaka såhär på kvällen, vavava? Vi har en lite mini pc, som jag aldrig använder. Maken tar med den under fotbollsevent och jag garvar skadeglatt när han harmset berättar att han blir mobbad för att den är rosa... Nu tappade jag tråden lite, men jag kände att detta var för roligt att inte berätta, men hur som haver så upptäckte vi för en kort tid sen att den hade Photoshop! Men hallå liksom...
 
Nu är det ju som sagt en liten en, och svårt att se. Så idag överraskade min kärlek mig, han och barnen var ute under fotograferingen och när de kom hem en stund efter att jag kommit hem, med en present! En skärm! Så nu är mini inkopplad till skärmen, och maken sitter med Photoshop. Eftersom han är en miljard ljusår före mig i tålamod med teknik så kände jag, kanske vi båda, att det bör vara han som sitter med det först...
 
Ska bli spännande att se längre fram vad man kan göra med detta! Om någon dag så. Men först ska det ställas i ordning på skrivbordet, från min hörna på andra sidan vardagsrummet ser jag honom inte. Men nu när jag tagit bilden så börjar det liksom klia i fingrarna... Men om jag säger något kommer han tjattra något om att jag ska sköta mitt, låta honom vara eller göra det själv...
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna johansson

Ska försöka hitta PS-boken åt dig oxå..kan försöka ikväll när barnen somnat :) snäll han är din karl !

Svar: Ja tack :D :D :D
Ja, ibland så... Plockar han poäng...
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-07-30 @ 11:23:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0