Tjejdag, Ur barnamun & Spänd förväntan

 
 
 
Bild från igår
 
 
Idag ska vi ha en tjejdag! Mormor kommer och tar lillebror, då pappa är på fotbollscup, så ska jag och dottern åka bussen in till stan. Som hon har tjatat om att få åka buss! Bil är ju astråkigt... Väl där så ska det bli allt från godisshopping, Mc Donalds och bio! Hennes första biofilm!. Hon är spänd. Jag är spänd. Ska hämta de bokade biljetterna, fick riktigt bra platser!
 
Hon har städat sitt rum idag, och just kommit ur duschen. Nu ska vi bara vänta... Hon sitter hör bredvid mig och är riktigt mysig. Hon vill ju ha något...
 
 
Igår, bara sådär:
 
Dotter: "Du är bäst, mamma!"
Jag: "Jasså???"
Dotter: ""Ja, du är så snäll mot mig jämt!"
 
Blev själaglad. I en sekund. Innan jag var tvungen att fråga - lite lätt misstänksam:
 
Jag: "Vad vill du ha nu?"
Dotter: "Lite godis..."
 
 
Får se om hon säger något idag...
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0