Solig söndag!

 
 
Close up -  Brudslöja
 
Idag är humöret lika soligt som det ä rute, vi har sovit och lunchen är i magen... Ska snart ut på en promenad ute i solskenet! Igår blev rätt bra ändå, träffade svärfar och hans respektive igår på middagen hos svärfarmor. De underhöll lite med att berätta om kryssningen de just kommit hem ifrån. Nästan så jag också kan sätta mig på en båt? Bara nästan, lite Titanic / Estonia rädsla finns... Fick lite gjort på bröllopsfronten igår med. Satt många timmar efter att Liten somnat med att söka efter de rätta blommorna och gjort kollage att kunna tas med till floristen. Eller höra efter vad folk har i sina trädgårdar vid den tidpunkten. Jösses vad blommor vad det finns! Men jag vet på ett ungefär vad jag vill ha i både färg och form. Hyfsad koll på namnen hade jag visst med!
 
 
 


Kommentarer
Niclas Holm

Hej! Såg att du hade problem med ljudet i Lindas Surftåg. Du får gärna testa reprisen igen och se om det fungerar www.surftrain.com/train/linda2/replay annars får du gärna mejla mig så ska vi försöka hjälpa dig! Vänliga hälsningar, Niclas

2013-03-03 @ 22:03:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0