Lillans brudnäbbsklänning - uppläggning

 
 
 
Här kommer lite bilder på den brudnäbbsklänning som Lillan kommer ha på sig på vårt bröllop! Dock så var den, trots att den var måttbeställd, för lång när den kom så nu är den iväg för att sys upp. Sådant pysslar absolut inte jag med... Sedan ändras själva kjolen lite - men att klippa bort "bladen" också. Dem gillade jag inte alls. Men pärlorna kommer behållas.
 
 
 
 
Världens bästa Maria kan hon...
 
 
 
 
I ryggen knyts en rosett utav organza.
 
 
 
 
När vi väl satte datum för typ 5 månader sedan så var ju enda villkoret att jag skulle få gifta mig med hennes far var att hon skulle få en finare klänning än vad jag hade... Det kan ni läsa om igen här. Och jag tror nästan hennes är... Ja... Faktiskt är det. Min brudklänning har 3 lager medans hennes har 5.... Och finns en tanke på att lägga till en till för att få till den där Disneyprinsesslooken.
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0