Torsdag

 
Idag så tog vi oss en tur ute. Nya kameran med. Måste lära känna den. Den har jag glömt berätta om, men den får ett eget inlägg. Gick en promenad innan regnet och fotade massor av blommor. En skock ungar rusade fram och undrade varför jag fotade ett träd med rosa blommor... "För att öva" sa jag. De tittade på mig som om jag inte vore riktigt klok "Men VARFÖR!?"
 
När de fick höra att jag skulle gifta mig, då min tanke var att minnas fina vinklar från förra årets fotografering utav blommor, fick jag en massa fniss till svar. De undrade hur gammal jag var och hur gammal jag var när jag och sambon träffades. En flicka meddelade att hennes mamma minsann var 32 och inte gift.... Barn... Jag tror att hennes mamma var glad att hon inte var med...
 
Förövrigt har jag blev jag även utstirrad utav två äldre tanter. Som om jag var det märkligaste de sett under veckan typ. Jag fotar sittandes, på knä, liggandes, på tå eller klättrandes på något... Nya vinklar = nya roligare bilder. Nu stod jag dock bar på huk bredvid en rabatt så så himla konstigt var det ju inte...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0