Hello hello hello

Hej på er! Här håller förkylningen oss i sitt grepp, och jag som trodde jag hade börjat komma ur vaknade i morse med en ond hals... Igen... Nu är Lillan hos gammelfarmor och sonen ligger och sover. Maken är ute på skojigheter och jag meddelande på facebook att hans kollegor mer än gärna får skjuta på honom... Helst enbart honom... Hoppas på många blåmärken och mycket färg i håret när han kommer hem. Ja, jag kanske också vill spela paintball...
 
Regnet öser ned, och jag har ungefär noll lust att göra någonting alls än att lägga mig under täcket idag. Har massa fina bilder som ska upp här på bloggen, och hemsidan med för den delen, men just nu så är disciplinen inte i topp. Den har också ont i halsen.
 
Vad ska man göra för mat idag?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0