Måndagssvammel

 
 
Sakta men säkert får jag undan lite från allt jag rensat ut. Skänkte bort barnens tidigare madrasser då de har nya sängar, böckerna har kommit till en ny boknarkoman, ett regnskydd har hittat en vagn, kläder som får bäras på nytt. Har fortfarande ett berg av barnkläder dock. Porträttbilder har lämnats också. Lagt in nya.
 
Dagen idag har varit stillsam och lite ensam, och jag har väl varit lite likt bilden - fallen. I soffan...Världens bästa faster, makens faster, kom och tog med barnen ut på äventyr. Hela dagen. Och avslutade med presenter... Till mig... Hallå liksom... Come again...
 
 
 


Kommentarer
Sofie - Mamma till 2

sv: haha jaa 17 dec, så 1 vecka innan jul ;P
Tur att jag nästintill är klar med julklappar & att vi alltid har knytkalas på julafton ! :D
Det passade bäst då M först har ledig vecka och bara behöver ta ledigt 2 dagar, i mellan dagarna ! :)

Ja men precis, jag har kommit till den insikten,
man lever EN gång & som du säger, livet är kort
så göör de du vill göra, gör de du Kan göra, varför vänta ! :)

Jag har också väntat i måånga år för att jag vela ha barnen klara innan jag gjorde de & nu är jag klar så nu är det dags ! :D

2013-11-12 @ 10:38:45
URL: http://sofieeklund.vimedbarn.se
Annika

Fin bild :)

Svar: tack så mycket :)
Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

2013-11-12 @ 19:07:38
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0