Bebisfotografering klar!

 
 
Så! Bebisfotograferingen blev av! Idag fick jag snusa på en liten en månads kille! Han var visst lite äldre än vad jag först förstod. Det såg ju lite illa ut med molnen, men det blev ett bra ljus ändå! Som en stor softbox, med jämt ljus! Enda som man kan kalla "negativt" var att den lille herren var vaken hela tiden, och var en väldigt sprattlig krabat så det där med närbilder på händer och fötter etc gick väl sisådär. Så mycket enklare när de sover! Eftersom han är en höstbebis så fick jag en idé när jag var på väg dit, så plockade jag med några lönnlöv då de har så fantastiska färger. Men som sagt, han var lite för rörlig så det blev inte så många bilder.
 
Ikväll ska jag gå igenom dem, så spännande! Jag har bara säkerhetskopierat dem och tagit ut denna hit till bloggen, annars är de osedda. Hade gärna haft mer tid än vad som fanns idag, men så kan det bli. Nu ska jag hämta barnen. Blir lite tidigare idag, men min egen lille kille ska till doktorn. Därav tidsgränsen på fotograferingen.
 
 


Kommentarer
Annika

Fin bild :)

Svar: tackar :)
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-08 @ 15:45:35
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Maria

Härlig bild :), vad duktig du är. Ska bli spännande att se resten också!
För övrigt så somnade han direkt efter fotograferingen ;)

Svar: men det var väl klart!
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-08 @ 17:37:37
Anna Johansson

Ja det var verkligen en fin bild, rolig ide med löven :)

Svar: ja, får tänka till lite extra runt det där
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-08 @ 19:31:55
Maria Orre

vilket mys!

Svar: Ja det var jätte mysigt :)
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-08 @ 21:01:01
URL: http://minapojkar.blogg.se/
Caroline - Fotograf & Mamma

Vilka vackra höstlöv.

Svar: Ja, det blev en kul idé
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-17 @ 22:15:07
URL: http://nilssonphoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0