En kvinna som heter Helena

 
 
 
 
Under kvällen igår knackade det lite lätt på dörren. Bara jag, med nedsatt hörsel reagerade, inte ens jycken hörde och hon får ju för sig i tid och otid att presentera någon när någon vill oss något... Utanför står en kvinna som heter Helena. Ni kanske minns ryggtavlan från fotoutställning? Hon hade tidigare mmsat en bild på några vantar till Lillan, som hon sen köpte med. Trodde det bara var det hon skulle lämna, men istället så lämnade hon över två paket. Ett innehöll visserligen vantarna, men andra var till mig. Någon läser min blogg! Skämt åsido, men jag blev jätteglad!
 
Lillan blev för övrigt skitglad att få paket, men skitsur när det var vantar i. Vem vill ha kläder liksom? Sen blängde hon på mitt paket och undrade varför jag fick något... Som en bok utan bilder (eller har den bilder i?) skulle vara mycket bättre för henne än två par vantar? Jag har inte öppnat den än, jag har haft tvådagars huvudvärk och det blir värre om jag ligger och läser. Så ikväll hoppas jag på att ungarna härjat av sig ordentligt på dagis så de slocknar tidigt...
 
Tack Helena! Du anar inte hur uppskattat detta är!


Kommentarer
Helena

Haha, roligt att en av er blev glad, iaf :) Jag och lilla fröken som pratade så om hennes vantar när hon var här... jaja :)
Hoppas huvudvärken släpper taget, så att du kan ge dig på boken inom kort :)

2013-10-01 @ 15:12:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0