Trassel & Spontan porträttfotografering

 
 

"Intrasslad? Jag?"
 
 
Barnfotograferingen blev tydligen inte av. Varför är jag inte helt 100 på dock, men det är ingenting jag vill gå in närmare på här. Dock är det lite irriterande då jag lägger en del tid på förberedelser. Formaterar minneskort, rengör alla objektiv och linser, laddar batterier, packar allt från kontrakt, rekvisita och reflexskärmar. Okej, kanske för att jag orkade tjafsa på mig smink så tidigt på morgonen som kinkade ned mig...
 
Men! Linn räddade mig. Jag frågade henne om hon inte komma ut och stoppa sin dotter i en lövhög så förberedelserna inte skulle vara förgäves, men då svarade hon "nä men på mig tack". Ego. Nej då, men hon hade också satt på sig ett ansikte och hade en högst ovanlig håltimme i plugget så vi möttes upp och tog lite fina höstbilder. Hade med min Sidekick ut. Men idag var hon lövgalen och inte alls hjälpsam:
 
 
 
 
 
 
"Tar du kort på MIG?"
 
 
 

"Jag har INTE trasslat in mig..."
 
 
Så fort hon såg att jag fotade slutade hon att sparka... Utan låtsades som hon inte gjort någonting alls... Jag är glad att jag la extra pengar på ett rejält stativ!
 
 


Kommentarer
Linn

Högst ovanlig håltimme..hrrm.. jag skippade faktiskt en föreläsning pga jag var TOK-TRÖTT! ;)

Svar: hehe ja, du såg sååå sliten ut...
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-15 @ 17:45:02
Maria Orre

Men så söt!!!!!

Svar: tur att hon är så söt haha hon var mest ivägen
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-15 @ 21:27:14
URL: http://minapojkar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0