5 årskalas i Säffle

 
 
 
Idag har vi varit på 5 års kalas! Nu var det Marias lilla flicka J som fick agera födelsedagsbarn, och då de hade den klandervärda ohyffsen att flytta ifrån gården fick vi sonika åka till deras nya monsterhus i Säffle. Med oss tog vi med Caroline och hennes flicka F, så vi hade sällskap i bilen ned. Kalas är väl som kalas är... Högljudda, stimmiga, sockerhöga barn i speed 180. Denna gången kunde jag njuta av att det "inte var mitt problem"...
 
 
 
 
 Tog en sväng i deras gigantiska hus. Det var lite "men, oj... Låg det ett rum till här?" Den är en anslutningsvilla (mycket märkligt) och kan vara som en separat fristående bostad om man vill, och genast började jag dregla när jag insåg vilket fantastiskt ställe det skulle varit för oss (läs mig). Den fristående hade en övervåning med generös mängd stora fönster och stället tiggde verkligen om att bli en fotostudio... Bortsett de små petitess detaljerna att våra vänner köpte huset för egen räkning, så ligger det som sagt även i Säffle... Så de får väl behålla sitt jävla hus då...
 
Men nu kommer jag ha ett högre standardideal när det väl är våran tur att börja leta hus...
 
 


Kommentarer
Maria i monsterhuset 😊

Vill ha bilder!!!!! 😍😍😍😍

Svar: Ja, jag har plockat ut en liten skörd. Med tanke på den mörka himlen så blev det högt iso
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-09-16 @ 17:17:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0