Cykelstol!

 
 
 
 
När Lillan fyllde 1 år så fick hon en cykelstol i födelsedagspresent. En riktigt fancy dyrgrip. Men det saknades en "pinne" så vi kunde aldrig sätta på den. Och den vi fick den av skulle kolla upp det, men hittills har Lillan aldrig suttit i den. Och den står i källaren. Och så har man varit dumsnål och inte köpt en ny, då vi visste att den vi hade ståendes var så dyr.
 
Nu har Lillan blivit 5, och cyklar utan stödhjul. Och fort går det. Och mamma med barnvagn är ju inte... Så snabb... Nu i dagarna har jag fått tillbaka min cykel. Den har varit på lagning, har ju inte cyklat sedan jag blev gravid och så ingenting efter då det var foglossning. Men jag har verkligen saknat det. Och, så nu hade Anna en cykelstol som inte användes då deras killar är för stora, så imorse när hon lämnat av ena på dagis så kom hon upp på frukost här. Med sig hade hon stolen. Båda ungarna har varit och pillat på den, jätte intresserade. Lillan hoppade upp och meddelade oss att hon nu var drottningen som satt i sin stol... Nu är den monterad på, så nu kan jag och lillebror hänga med Lillan! Bättre sent än aldrig!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0