Fotoutställning Naturum del 2 - "Minimonster"

 
 
 
 
Precis när jag ställt mig och fokuserat på Helena som stod still, så rör sig människan...
 
 
När vi ändå var på Naturum så kikade vi ju givetvis runt överallt. Jag såg denna utställningen tidigare i somras av John Hallmén, och den är lika läskig fortfarande. Hu, vilka monster vi har runt omkring oss i vardagen! Jag är så himla glad att insekter är så himla små i vanliga fall! Ni måste åka dit och titta! Den skulle bara vara mellan 10 maj till 15 september, så vi blev förvånade att den ar kvar. Här har ni hans flickr, in och kika! Om ni törs... Men jag tycker ändå att ni ska till Naturum, och få se dem uppförstorade bilderna... Hua... Men så himla häftiga!
 
 
 
 
310 kronor för boken, finns i butiksshopen. Lite saftigt för en bok jag inte gärna vill läsa som godnattbok. Men vi är ju alla olika. Tänk vilka objektiv killen haft... Dregel...
 
 
 

Vet ni vad detta är? GISSA!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är en fästingmun... Örk!
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Helena

Haha, hon kände väl att en paparazzi var i farten :-D

2013-09-24 @ 23:30:43
Babysnack - Sanningen om mammalivet, sambolivet, singellivet, studentlivet samt arbetslivet.

Jag som vanligtvis har respekt för fästingar...
... fick en gnutta mer respekt efter den bilden *dör inombords*

Svar: Haha eller hur! Den är ju svinläskig!
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-09-27 @ 18:19:16
URL: http://babysnack.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0