Höstblommor

 
 
 
 
Det är inte bara löv att fota nu under hösten
 
 
 
 


Kommentarer
Fotograf Suzanna Kourmouli

Så fina bilder du tar! Jag måste ta en promenad med vagnen och fotografera hösten lite. Men just nu har jag så mkt fotografering att kameran blir hemma när jag inte har ett mål. =)


Svar: Tack, ;) Jag tror jag är rätt välkänd på gårdarna här. Har tur att bo i lägenhetskomplex, och de finns ett par tre gårdar som är bostadsrätter, där ägarna själva ansvarar för gårdarna. Detta gör också att ALLT finns kvar, blommorna får växa, dekorationer i rabatter är kvar etc. Så från vår till och med nu har jag fotat Massor av olika. Och efter någon vecka så kommer det nytt.

Så gå runt och kolla vid hyreshus och flerfamiljsbostäder, man kan ju inte gå in i någons trädgård men detta är ju mer allmänt.

Många har stått och hejjat från balkonger när jag står där med näsan i rabatten
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-09-27 @ 22:34:41
URL: http://skourmouli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0