Marknadsföringsmöjlighet

 
 
 
 
Godkväll på er! Nu under eftermiddagen så slog tanken mig att morgondagens loppisförsäljning ändå är ett rätt bra tillfälle att kanske hitta lite nya kunder att fotografera. Men eftersom vår skrivare har fått fnatt, den hittar inte någon av datorerna och datorerna hitta inte den, så promenerade jag bort till Linn. Tack vare bloggen fick jag in lite bilder, samt att jag fotade hennes dotter tidigare i somras så hade jag lite bilder på hennes dator som jag kunde använda.
 
Gjorde några större lappar som ska sättas på vårt bord, och några tillfälliga visitkort som jag klippte till nu under kvällen. Efter vi är klara kan jag ju sätta upp de stora på någon anslagstavla, kanske är någon som nappar då också? Kanske inte är riktigt som jag ville ha det, men när jag kom på det så sent så det är bättre än ingenting.
 


Kommentarer
Maria Orre

Har en nyfödd granne om du vill fota :)

2013-09-29 @ 07:56:05
URL: http://minapojkar.blogg.se/
Fotograf Suzanna Kourmouli

Jättebra!! Snyggt blev det!! Jag ska också fixa ngt sådant och sätta upp på vårdcentralen här där jag bor bla. =)

Dagis och mamma/bebiscafe är också superbra ställe att hitta folk på =)

Svar: Jag satte upp det utanför öppna förskolan och uppe i kyrkan. BVC och MVC är ju ett bra ställe också
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-09-30 @ 08:28:07
URL: http://skourmouli.blogg.se/
Suzanna

Ja, verkligen! Det ska jag med, men just nu kämpar jag för att hinna med de jag redan fotograferat och att leverera. Inte lätt det. =))). Man är liksom inte inne i några smarta rutiner än, men det kommer väl så det sparar in en mkt tid =)

2013-10-01 @ 22:44:14
URL: http://skourmouli.blogg.se
Erina - Mamma till pseudotvillingarna Wilmer & Wilma

Om där är intresserad av att fota barn ställer gärna jag upp med mina barn. Ute eller inne spelar ingen roll. Vi bör i Karlstad på Gruvlyckan. Jag har en dotter på 8mån och en son på 21 månader. Hör jätte gärna av dig i min blogg eller skriv till min mail [email protected]

Svar: Hej, vad roligt :)
Jag har mejlat dig nu.
Lilli Nyfiken - Nybliven fru, småbarnsmama och blivande fotograf!

2013-10-14 @ 23:07:40
URL: http://erinatomasson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0