Sola i Karlsta

 
 
 
 
Här är det fullt ös medvetslös, i takt med solens sken. Dagarna har gått i ett och de sedanste dagarna hr vi varit ute på språng och kommit hem vid 20... Igår sov jag runt 22, vilken är otroligt för att vara mig! Har massor av bilder att gå igenom... Och imorgon ännu fler, då det då är dags för mitt projekt som jag dragit igång, och det blir faktiskt gång nr 2 som det blir av! Så himla kul! Fotorelaterat såklart. Allt jag känner att jag kan säga att om du som läsare älskar att fota och vill träffa likasinnade kan höra av sig till mig. Jag har inte bestämt mig hur mycket som ska delas här på bloggen än tyvärr.
 
Snart ska jag cykla iväg på ett starta eget evenemang. Tredje dagen jag kommer hojja in till stan. Funderar på vad jag ska ta med mig, det mesta finns ju i mitt huvud och på diverse lösa blad... Måste ta tag i att dokumentera det på datorn...
 
Vad ska ni gör idag? Hoppas har alla har lika mycket sol som vi i Karlstad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0