Nu är det slut på veckan, det är dags för...

 
 
 
God eftermiddag. Här sitter vi och väntar på att fadern i huset ska hämta upp oss så ska vi åka och handla för helgen. Lämnade över husdjursbilderna jag tog första januari, över 100 bilder. Blev klar med dem riktigt fort faktiskt. Bra start på året. Fick några riktiga kanon bilder om jag får säga det själv... Och det får jag ju...
 
Ska ta och tömma datorn så den får formateras om. Verkar ha något virus på den, dock så är det enbart bloggsidan som är drabbad märklig nog. Kommer upp reklam/spam och kommer ur det ett fåtal gånger. Det händer speciellt när jag ska lägga upp bilderna... Och hur kul är en blogg utan bilder? Detta är anledningen till varför jag inte hänger så ofta här längre. De närmast sörjande har ju facebooken.
 
Men där lägger jag ju inte ur bilder heller... Och bloggen är ju mer fristående, och jag saknar den lite. Så nu vet ni det. Nej, planering av fredagsmyset blir det nu. Ha en trevlig kväll och god fortsättning!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0