Dumma Spöken!

Jisses, det känns inte alls som min dag idag.
Inte jätte rolig skoldag, rätt kass faktiskt.
Vabbande lärare och föreläsare som kappt tålde frågor.
På idrottlektion dök 8 av 17 upp!
Dåligt!

Jaja, sen så gick jag en snabb sväng på stan. Hittade en julklapp åt N.
När jag hämtat lillan så skulle vi göra pannkakor.
Jag vände mig om för att rengöra stekpannan såhör jag ett -Oj!

Smeten var uthälld över köksbordet.
Var bara att göra ny.

Sen så har lillan fått någonstans att det spökar i hennes rum.
Stackarn blir helt förstörd och vill inte alls vara i sitt rum!
Vill inte leka där alls. Inte själv iallafall.
Hon kom skrikandes i panik när jag gick till köket för att vända en pannkaka...

Sen satte vi oss och tittade på orginalfilm av Pippi Långstrump.
Och i film nr 2, ad tror ni det var där? Spöken på Pippis födelsedag!
"Spolade" fram, och sen bytte vi till film nr 3 istället.
2 an kommer vara gömd på hemlig plats, en längre tid framåt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0