Fortfarande vaken

Det har faktiskt varit en rätt värdelöst seg dag idag.

När N hämtade mig så hade han upplevt samma sak.

 

Känns som jag har miljoner saker att göra i skolarbete.

 

  • Minst 6 frågor från 3 Sociologi kapitel

  • Läsa mer Sociologi

  • Läsa Dansa med träben

  • HH hemtenta

  • Sociologi hemtenta

  • Kost och hälsa- graviditet artikel

  • Fixa portfolion

  • Ett par bok recensioner ska skrivas

  • Enkät sammanställning

  • Enkät redovisning

  • Hitta en praktikplats

Okej, det var kanske inte en miljon, men detta kommer ta massor utav tid.
Och energi.

Men nu orkar jag verkligen inte. Måste pausa lite.

Dagen har slitit.

Nu så har jag Ung och bortskämd, men mode show är inte riktigt min grej att titta på.

Ska göra allt i ordning och sen titta på Kvinnors hemliga liv sen klockan 22.

Sen rätt i säng.

 

 

Insåg nu att det blivit mycket punkt listor.

Skulle göra lite andra inlägg förut innan detta, med bilder.

Men det gick inte. Får se om det funkar senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0