Full-rulle-lördag

Var ju och bada för inte så länge sen, och så igår.

På de 2 gångerna försvann typ min hårfärg.

Dock bara i botten, inte lika mycket i längderna.

Det är ju för att längderna är så mycket torrare än resten, och gör att hårfärgen sitter som berget.

 

Så idag fick N färga om utväxten på mig. Han är verkligen duktig på det där.

Till och med han utbrast:

 

-Jag kanske skulle gått frisör istället.

 

Ja kanske, vad nytta jag hade haft av det då. Inga slitna toppar någonsin då!

Vi bytte hårfärg, då den andra inte höll för badhusbesök.


 


Färgen blir bra, och håller den badbesök så kör jag gärna på den igen.
När efterbehandlingen satt i, klippte jag lillprinsen.

Sen var det Ns tur att få bort lite av hårmanen.

Hittade min hårfön, som jag inte använt på typ 5 år.

Får alltid självtorka.

Men idag fanns ingen tid.

Försökte platta håret också, men det har typ levt sitt eget liv i ett par dagar nu.

 

Vi skulle vara fina, för idag skulle vi på 1 års kalas.

Vi frågade vad flickan ville ha, och de sa att hon älskade djur och saker som låter.

Vi fick inte ge henne något som levde.

Det skulle helst inte låta heller.

Men hur kul är det?

Vi kopplade oss något iallafall. De kan ju faktiskt hämnas.

Så det blev inget trumset med djurklistermärken, utan en bok.

Alla världens djur tror jag den heter. (ej bild)

Lejonet ryter, elefanten trumpetar och vargen ylar.

 

 

Och snart är det jul och nyår.

Så vi gjorde allt på en gång idag.

En riktigt hår dag.

 

Sen gjorde vi en drive-in på Burger King. Lillan sov.

Så stannade vi till i en sporthall där en klasskompis spelade innebandymatch.

Sen kalas!

Var hemma vid 21 idag igen.

Då slog jag in massor av julklappar.

 

Ska nog ta och äta något mer och sen sova!

Det är ju en dag i morgon med.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0