Näsblod

Nu är jag uppe. Just när jag skulle börja äta frukost så började jag blöda näsblod. Massor! Inte slutat än!
Får vänta lite innan jag äter. Tagit några vindruvor för att dämpa metallsmaken i munnen.

Är som sagt hos svärmor nu. Snart ska vi klä granen, och lillan har fått ett paket.
En gigantisk saccosäck. Undrar hur vi ska få hem den. Den ser inte ut som en  vanlig, utan en fyrkantig sak med grovt tyg.

Senare, ska vi till Gustavsvik och bada allihop. Undrar just hur mycket folk det är där?
Hoppas jag inte börjar blöda igen sen, i poolerna...

Det är dagen och dess planering hittills.

Hur är eran?


Kommentarer
Michaela

Urs va jobbigt med näsblod:/ hoppas de ger med sig o inte kommer tillbaka!



Jg vill också ha en sådan där stor saccosäck, men dom är ju så nedrans dyra ! :P



Vi ska packa in allt i bilen och åka mot Sälen idag, så blir mest bilåkning kan ja tänka mig :P



Hoppas ni får en jättemysig jul=)

2010-12-23 @ 11:58:11
URL: http://mixiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0