Tips till torrisar

Jag behövde en ny rengöring för ansiktet då den andra torkade ut ansiktet jätte mycket.

Var jämt röd på vissa partier.

 

Vad jag förstod sedan var det för att den var ansträngd för att den var just torr.

Jag använder den inte så ofta dock.

Jag använder lite foundation som concealer.

Så tar bara bort små partier oftast. Ibland blir det helrengöring- då man till vardags

faktiskt utsätter sin hy för mycket. Allt ifrån hudkräm till avgaser.

 

Av ren slump frågade jag efter en ny ansiktskräm också,

och denna är verkligen super för mitt ansikte!

Det märktes tydligt när den tog slut och använde andra innan jag köpte en ny!

Dock är tuben lite dum. Krämen är väldigt flytande, så man får ut väldigt mycket direkt!

Så första tuben tog slut väldigt fort. Dock smörjde jag in typ händer och hals etc.

Så liten varning på det, men annars kanon!



Hydrafresh Cleansing gel-  69 kronor på Kicks.
Tripel active day med Vitamin E och UV filter- 79 kronor på Kicks



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0