Vicktoria Secrets's





Ikväll kl 20 på kanal 3 är det Victoria secret show.

Och jag ska (eller ja, hoppas) se det.

Har alltid gillat det.

 

Hur ska jag förklara?

Låter konstigt, men jag gillar att se de vackra vältränade kvinnorna gå i sina fantasifulla underkläder. 
På mitt heterosexuella vis.

 

Själv brukar jag duka upp allt från chips och cola till andra godsaker när detta program sänds.

För det jag ser på rutan är kvinnor som inte är som jag!

Här kan jag sitta och lata mig och unna mig mat och annat som de inte kan.

Eller snarare inte vill.

Tänk alla de träningstimmar och kroppskomplex dessa damer lagt bakom sig?

Ibland är det skönt att vara ”normal.”

 

Vill jag, så kan jag börja träna stenhårt och äta det nyttigaste jag bara kan.

Men jag älskar min grädde, mitt smör och mitt salt!

Min yoghurt, min cola, mina bakverk.

En pizza eller två en helg och bearnaisesås till en stor köttbit!

Dessutom är jag är fruktansvärt bekväm och ganska lat av mig.

 

Hade tänkt börja träna, men bara på ”hobby” nivå.

Men det är kul att se människor som gärna avstår från sådana saker här i livet. Man kan ju inspireras!


Och eftersom jag är under 1.60 så kommer jag aldrig komma i närheten av de där scenerna, och man ska ju ha ett visst utseende.
Jag är ju ganska "normal" även där. Och så måste man ha ett visst intresse av det också.

 

Nej, då är jag är hellre en Nigella. En mycket vacker kvinna, som man också kan se på tvn.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0