Söttand


Jag är alltid som mest sugen på att baka när klockan börjar bli mycket?
Speciellt då det är måndagar som hägrar efter denna natt?

 

Jag är den där tjejen som ställer sig och kokar hemmagjorda karameller 22.30 för att jag är nyfiken på hur man gör...

 

Nu är jag sugen på att göra lemoncurd och scones!
Fast ugnsstekta potatisen snart är klar, tomatsalsan med basilika står på bordet och oxfilén ska strax stekas.

Kommer ju inte orka scones då!

 

Eller, åh, mocka biskvier täckta i choklad...



Kommentarer
Michaela

Men hallå! Nu vill ju jag också ha !! Lär mig att göra karameller :D

2010-11-22 @ 00:32:12
Curious

Haha. Vad vill du ha? maten? bakverken?

kan jag göra någon gång. Så jobbigt varmt för händerna när man drar karamellerna bara

2010-11-22 @ 09:52:15
Michaela

Allt :D Haha blev sjukt hungrig när jag läste om eran middag !!!! Sen ännu värre när jag läste om att du kan göra karameller :D Hehe Lyckades inte ens med knäckkola förra julen :(

2010-11-22 @ 10:04:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0