The day so far

Lillan gav oss en rolig natt.. eller inte. Kom in till oss vid 00 med värsta humöret


-Min plats!
-Nej det är faktiskt mammas säng!
-Nej, min plats!
- Vart ska mamma sova då?


Tystnad.
Sen en spark i revbenet.
Vovven låg på min andra sidan. Jag hade nog minst plats, i hela dubbel sängen!
Så trevliga, de små liven.

Var sen iväg till djur affären och beställde bollar...
Sen IKEA och handlade en hylla till nya lägenheten och lite annat.
N och S åkte och handlade mat medans jag var inne på IKEA.
Helt obevakad! Att han bara vågar...


Imorgon kommer det en och tittar på denna lägenheten. Känns inge vidar..
Lite av lillans argument
-Min! Min lägenhet!
Jag vill inte alls flytta egentligen. Tänk om man kunde trolla fram ett extra rum eller två..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0