Fredagsmys

Igår ringde jag sjukhuset, och fick omboka operationen.
Jag trodde jag skulle få vänta ytterligare 7-8 månader igen, men det ändrades från den torsdagen 14 till torsdagen den 21. Alltså en vecka.
Dock blev det kl 7.50 istället, och måste infinna mig minst en kvart innan. Så det är ju lite drygt.

Idag, då vi var lediga från skolan idag, skulle jag ju ringa en massa samtal.
Men när jag vaknade imorse så mådde jag uruselt, och fick somna om. Jämt innan tolv vaknade jag och gick med snurrigt huvud till toaletten, och tillbaka till sängen igen.

Och där har jag legat idag.
Mer eller mindre. Nu på kvällen piggnade jag till.
Vi beställde onlinepizza och tittade på en av lillans nya filmer.



Nicke Nyfiken- en apa på rymmen. En skön småbarns förälder kväll med andra ord.
Fredagsmys.


Lillan kom hem från dagis, där de hade haft ansiktsmålning.
Hon var en hund, så hon har gått med koppel inomhus och skällt.
Livlig fantasi. Dock grät hon som om hjärtat skulle brista när vi skulle ta bort det.
Vi stod på var sida och muttrade lite över dagisfröknarna, för den svarta färgen hade verkligen satt sig.
Varken vatten, olja eller mammas smink bortagning hjälpte!


Det får bli morgondagens utmaning. Nu ska jag ut med hunden, jag har inte varit ute än, mer än på balkongen.
Vad har ni ägnat eran fredag mån tro?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0