Björn Axén hårinpackning


Tar ni hand om erat hår ibland
? Om inte, så börja skämma bort dig med att ge håret en riktig fuktbomd, speciellt efter denna tråkiga och kalla vinter.
Efter en ganska hård vinter, med mycket mössanvändning, kan man behöva rädda håret lite.
Som ni kanske förstått är jag en riktig torris från topp till tå.
Och med topp ingår även håret.

Så denna inpackning har jag nu kört med ett tag. Luktar inget speciellt, och ger håret en skön känsla. Dock misstänker jag att den inte var så vänligt mot mitt färgade hår. Men det finns i en till version fast för färgat hår, fast en röd burk. Innehåller även UV-filter med, och det är ju en fördel.

 

Givetvis upptäckte jag det nu… Men, hur som haver, jag får göra slut på min blåa burk.
Den blå tror jag är bra för de som inte färgat hår, eller som har ljusare nyanser än mitt brunsvarta…  


Den blå
:
"Lyxig inpackning som gör underverk på skadade och mycket torra hår. Innehåller mycket hög koncentration av vårdande mineraler och proteiner från havet som bygger upp skadat hår och ökar elasticiteten samt Sea Silk, fuktbevarande alger som vitaliserar och vårdar både hår och hårbotten."

Den röda
:

”Intensivt djupvårdande inpackning som skyddar färgat hår och ökar glansen. En hög koncentration av de unika havslagerna Bioplant och Seaweed bibehåller hårfärgen, återfuktar rikligt och vårdar både hår och hårbotten. Innehåller även UV-filter för maximalt skydd.”



Priset på dessa ligger på 150 kronor styck på eleven, men ligger just nu på 130 kronor, så ska ni beställa- så passa på! För övrigt så såg jag den blåa på det apotek, Doc Morris som jag gjorde hudanalysen på,
fast då 149 kronor om jag inte minns fel.
Finns även på Kicks, och de har liksom eleven- 13 % så även de kostar 130 kronor.



Kommentarer
Linn

Revlon - Revlon Nutri Color Creme är bra för färgat hår :)

2011-04-03 @ 16:10:53
Svarttusch

Hej, ville bara säga att jag ångrade mig, bloggen kommer inte stängas ned :D

2011-04-03 @ 20:43:22
URL: http://svarttusch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lilli Nyfiken - Junibrud 2013!

Familj Vänner Foto Choklad Böcker Bakning Matlagning

RSS 2.0